جزوات

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی شامل فایل خلاصه ۴۰ صفحه ای به همراه نمونه سوال تشریحی با جواب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب مدیریت جامع حسینی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی (۴۰ صفحه)

پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند (۱۹ اسلاید)

نمونه سوال تشریحی با جواب

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی
بخشی از متن جزوه

در جهان کنونی و در عصر صنعتی و حتی فراصنعتی، تبلیغات یک نیاز است و می‌توان از آن، به عنوان آمیخته‌ای از علم، هنر و صنعتی معجزه‌گر یاد کرد. معجزه‌ای که می‌تواند شعله‌ی کوره صنعتی را برافروزد یا چراغ آن را خاموش و سرد سازد. در کشور ما ایران، تبلیغات در حوزه‌های اصلی «تبلیغات صوتی و تصویری»، «تبلیغات اینترنتی»، «تبلیغات مطبوعاتی» و «تبلیغات محیطی» در جریان است؛ تبلیغات فرآیندی است که تولید آگهی‌ها، یکی از نتایج نهایی آن به شمار می‌رود. با این حال هم‌‌چنان از دو واژه آگهی و تبلیغات، به جای یکدیگر استفاده می‌شود. در واقع واژه «تبلیغات» به قصد پوشش دادن به همه انواع «آوازه‌گری» به کار می‌رود و برای اشاره به مفهوم خاصی –که برخی از آن به عنوان یکی از گونه‌های ارتباطات بازاریابی یاد می‌‌کنند- استفاده می‌شود.

راهنمای خرید:

فایل در فرمت پی دی اف و پاورپوینت می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس” را در سایت بازار فایل بخوانید .

لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.

همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.

ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.

در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *